היפוך טקטס באוטוקאד 2025 – GPUTEXT
שלום כולם,
בגרסת אוטוקאד 2025 בוצע שינוי בברירת המחדל של המשתנה מערכת GPUTEXT2D.
המשתנה משפיע על רינדור טקסטים מסוג TTF בלבד.
על מנת לבטל את השימוש בו, יש להפעיל את הפקודה GPUTEXT2D ולשנות את הערך ברירת מחדל ("2") לערך "0".
משתנה זה קיים גם בגרסה 2024 אך אינו מופעל כברירת מחדל.
מתי נרצה לשנות את המשתנה ל- "0" ?
כאשר טקסט שנכתב נראה כך:
כשלמעשה הוא אמור להראות כך:
מי שמעוניין לבצע התקנות מבלי לבצע את השינוי לאחר כל התקנה, יוכל להוריד את ההתקנה עם העדכון או לבצע הפצה (deployment).
נתראה בטיפ הבא,
רועי
הירשמו לניוזלטר החודשי
מאמרים נוספים
- חמי מילר-כתבה ראשית
- ייצוא נקודות לאקסל
- חידושי 2025
- הכנה להדפסת 3D
- Activity Log בפרויקטי ACC
- דוחות ב-ACC
- שינוי שם לחלק לפי Label
- טיפ REVIT-רעות בן יהודה
- Spot elevation symbol
- טיפ REVIT-ילנה מילר
- טיפ REVIT-אייל נחמן
- היפוך טקטס באוטוקאד 2025
- הגדרות במודול Manufacture
- Project Setup
- הוספת סימבול לצינור אנכי
חמי מילר:
..בתקווה לימים שקטים ובטוחים יותר.
הירשמו לניוזלטר החודשי
מאמרים נוספים
- חמי מילר-כתבה ראשית
- ייצוא נקודות לאקסל
- חידושי 2025
- הכנה להדפסת 3D
- Activity Log בפרויקטי ACC
- דוחות ב-ACC
- שינוי שם לחלק לפי Label
- טיפ REVIT-רעות בן יהודה
- Spot elevation symbol
- טיפ REVIT-ילנה מילר
- טיפ REVIT-אייל נחמן
- היפוך טקטס באוטוקאד 2025
- הגדרות במודול Manufacture
- Project Setup
- הוספת סימבול לצינור אנכי
חמי מילר:
..בתקווה לימים שקטים ובטוחים יותר.
